Käytämme evästeitä (cookies), jotka parantavat kokemustasi sivustollamme. Jatkamalla sivuston käyttöä suostut käyttämään niitä. Lue lisää siitä, kuinka käytämme evästeitä kohdasta Tietosuojasta.
Colligent

Reklamaatiot

Sinulla on useita mahdollisuuksia antaa palautetta jos et ole tyytyväinen meiltä saamaasi palveluun.

Toivomme sinun olevan ensisijaisesti yhteydessä meihin. Kehitämme toimintaamme antamasi palautteen perusteella. Olemme listanneet myös muiden tahojen yhteystietoja, mikäli koet, ettei tavallinen palaute ole riittävä keino.

Asiakaspalvelun yhteystiedot
Colligent (Collector Bank AB, Suomen sivuliike, aputoiminimi)
PL 79
00101 Helsinki
Puhelin 09 3158 9933

Collector Bankin reklamaatioista vastaava henkilö
Jos et tarvitse puolueetonta vastausta ja haluat Collector Bankin reklamaatioista vastaavan henkilön selvittävän asiaa, voit ottaa yhteyttä Isabell Mörneriin sähköpostitse complaints@collectorbank.se tai postitse.

Collector Bank
Vastaanottaja: Isabell Mörner
Box 119 14
404 39 Göteborg
Puhelin +46 10 161 00 00

Oikaisu- ja sovittelukeinot
Kuluttajaneuvonta tarjoaa neuvonta- ja sovitteluapua puhelimitse 029 553 6901. Kuluttajaneuvontaan voi ottaa yhteyttä myös sähköisellä lomakkeella, jonka löydät osoitteesta www.kuluttajaneuvonta.fi.

Riita-asiat
Mikäli asiaan ei löydy ratkaisua neuvottelemalla, voit kääntyä riita-asioissa kuluttajariitalautakunnan, Vakuutus- ja rahoitusneuvonnan tai yleisen tuomioistuimen puoleen. Löydät näiden tahojen yhteystiedot alapuolelta.

Kuluttajariitalautakunta
Verkkosivu: www.kuluttajariita.fi
Puhelin: 029 566 5200
Sähköposti: kril@oikeus.fi

Vakuutus- ja rahoitusneuvonta
Verkkosivu: www.fine.fi
Puhelin: 09 6850 120
Sähköposti: info@fine.fi

Yleinen tuomioistuin
Ota yhteys kotipaikkakuntasi käräjäoikeuteen.